2016. július 6., szerda

Kutya egy hét #1

Sziasztok!:)
Mivel holnaptól hivatásos anyuka leszek gondoltam ennek fejében beszámolok nektek arról, hogy milyen is ez az élet. Nos ,az év végi én csak ,,ballagó bizinek" hívom, elég jól sikerült,kitűnő lettem. Azt az ígéretet kaptam Anyuéktól, ha kitűnő leszek kapok egy kiskutyát. Nahát igen, ééés sikerült. Így kiválasztottam Jófogáson egy golden retriever kiskutya hirdetést. Még június elején. Nagyon jó volt ez a hirdetés ugyanis közel van. Anyáékkal miután megláttuk a ballagásom után pár nappal fel is hívtuk őket, hogy érdekelne minket az egyik kutyus. Szóval másnap elmentünk, és megnéztük őket. Azt mondanom sem kell eszméletlen aranyosak voltak. A választás iszonyú nehéz volt, de végül is sikerült.:) A miénk lett a legnagyobb, legarany színűbb legdagibb kis kölyök. Ja, és kisfiú. Maszat Bukfenc Drazsé névre fog hallgatni. Mivel nem sikerült dűlőre jutni, hogy melyik legyen a neve a kiskutyára hagyjuk a választást. Nos most, hogy tudjátok  kiskutyám történetét jöhet még pár fontos infó. Holnap hozzuk el este fele. Már nagyon izgulok. Remélem, hogy ez a sorozat szerűség amiben bemutatom, majd nektek kiskutyám/kisfiam életét tetszeni fog. Ja, és úgy gondoltam minden héten jön, majd egy kiskutya update.

Okés most, hogy már rengetegszer mellé beszéltem írnék egy kicsit arról mik azok a dolgok amik egy kiskutya számára alapvető dolgok.
1.Egy nyakörv/hám
Én a hámot preferálom hiszen egy csöppségről van szó. Vettünk neki egyet, de félek hamar kinövi úgyhogy nem lesz hosszú életű. :) Tanulva a hibámból, ha Te kedves olvasó kiskutya beszerzés előtt állsz szerintem felnőtt kutya hámot vegyél és állítsd a legkisebbre. Már, ha lehet olyan kicsire állítani.

2.Vizes, ételes tálkák
Fontos,hogy mindkettőből legyen egy-egy. Lehet ez alapvetőnek hangzik, de találkoztam már olyannal aki a tápos tálba adta neki az innivalót.

3.Egy kuckó
Itt gondolok kis házra, vagy éppen csak egy kis zugra ahova nyugodtan elvonulhat, ha elege van belőletek. :D

4. A legfontosabb játékok
Játékok nélkül a kiskutya unatkozik, még ,ha te is játszol vele kell neki valami amivel el szöszmöröghet. :)

Kb. ezek a legfontosabb, és legalapvetőbb dolgok amikre szüksége van a csöppségnek. Ha ti is kiskutya keresés közben vagytok meleg szívvel ajánlom a Golden Retriever fajtát. Rendkívül nyugodt állítok. Szeretnek játszani, mozogni, és vadász társnak is jók.

Remélem tetszett a kis bevezetőm, én már nagyon várom a kis drágám. Később instagramon is tudjátok, majd követni a mindennapjait. Itt pedig részletesen heti egyszer mindenről befogok számolni. :) Nos, még egyszer remélem, hogy tetszik nektek az ötletem, és ez a poszt is tetszett nektek. Legközelebb könyves bejegyzéssel várlak titeket. Legyen szép nyaratok, olvassatok sokat. Legyetek rosszak, puszi!:))

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése