2015. szeptember 26., szombat

Megnyitottam lapjaim!

Hali!

Wow! Nagyon izgalmas, hogy mostantól amiket írok bárki elolvashatja! :)
Szóóval, itt, ha később is erre tévedsz akkor book tag-eket osztok meg a világgal az én gondolataim alapján és könyv értékeléseket. Dehogy ne csak ennyi legyen az első bejegyzésem ezért elkészítek nektek egy Tag-et amin keresztül megismerhetitek egy picit a gondolataimat és az írás módomat. Mivel nagyon szeretek teázni így a választásom a Tea book tag-re esett. Kortyolgassátok! ☺

Instant Tea-A legrövidebb könyv amit tavaly olvastál 
Jeff Kinney- Egy ropi naplója 1.

Számomra nagyon szórakoztató volt Greg minden napjairól olvasni, főleg, hogy minden napján történik valami izgi. Egy délután alatt ki lehet olvasni nagyon könnyed és vicces könyv. Sok kép van benne így akár a kisebbek is olvashatják bár, ha jól emlékszem néhány szó el van ejtve ami nem kicsiknek való , de azok se igazán durva szavak. :)









Zöld tea- Egy könyv zöld borítóval








Mivel most a Tűzpróbát olvasom gondolom "egyértelmű" ,hogy egyből az Útvesztő nem filmes borítója jutott eszembe.
Tehát James Dashner -Az útvesztő .











Forró citromos tea mézzel- Egy könyv, ami átmelegíti a szíved







Ide Katie McGarry- Feszülő húr című könyvét választottam Echo és Noah szerelme bámulatos. Egymásnak lettek teremtve! (még ha szó szerint is) Néha rózsaszín ködös néha viharos, de csodás. :)













Ötórai tea- Egy könyv amit angolul (vagy más idegen nyelven) olvastál
Sajnos még nem olvastam angolul könyvet. Még nem érzem lég stabilnak az angolom ahhoz, hogy egy egész könyvet elolvassak úgy, hogy minden szavát megértem.


Gyógytea- Egy könyv amit nem élvezetből olvastál el 

Nem tudom ti, hogy vagytok vele , de én még egy kötelezőt sem olvastam el úgy hogy a végén azt mondtam volna " Wow imádom elolvasom még egyszer!" Szóval ide kb. betenném az össze kötelezőt.

Fekete tea- Egy olyan akciódús (vagy rémisztő) könyv amin soha, de soha nem tudnál elaludni

Sajnos még nem olvastam olyan könyvet amin megijedtem volna :/ (úgy tűnik ez nem az én tag-em :D)


Jeges gyümölcstea- Egy igazi hamisítatlan nyári kaland 

Aki olvassa /olvasta már Leiner Laura könyveit annak is a Bábel jut az eszébe (szerintem :D ugye? ).

Kalinka Szamovár- Egy könyv amit csak az alkohol tudott volna elviselhetővé tenni

Szerencsére azért ilyen rossz könyvet még nem olvastam ! :D (lekopogom)


Hát ennyi lett volna az én első kis bejegyzésem! Remélem már a szívetekbe loptam magam feliratkoztok és együtt élhetjük át a könyvek által megismert életeket! :) A következő bejegyzésemnél találkozunk addig is legyetek rosszak és olvassatok! ^_^
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése